luni, 18 ianuarie 2010

In viitor....


Toti ne-am dori sa vedem in viitor.......macar pentru o secunda.......sa vedem daca totul va fi ok sau nu?........dar din pacate nu putem sa facem asta.......ar disprea spontaneitatea si surpriza......

Un lucru este cert......putem trai doua senzatii in ceea ce priveste viitorul........."frica", grija pt. vestile proaste care le-am putea primi si entuziasmul unor vesti placute.........doua trairi atata de diferite, dar complementare.......ce ar fi una fara cealalta.......ce am fi noi fara una din ele ?

Ok.....poate imi doresc si eu sa vad putin in viitor......dar nu sunt sigur de asta........nu vreau sa ma lipsesc de nici una dintre trairi.......sunt pregatit sa ma bucur si sa strang din dinti cand este cazul.....


A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu