duminică, 10 ianuarie 2010

Ce este corect....

Defapt ce este corect? Unii ar spune ca eticheta de "corect" este pusa asupra unui lucuru experimentat in trecut cu care suntem de acord........Neale Walsch in "Conversatii cu Dumnezeu " punea o intrebare: "Ce s-ar intampla daca tot ceea ce consider eu "gresit"este "corect"!?".....o intrebare care multi ar trebui sa ne-o punem, dar putini o facem, de ce? simplu, nu putem admite o astfel de schimbare! este destul de greu sa o iei oarecum de la capat schimbandu-ti scara de valori.....sa iei in considerare si ceea ce tu ai crezut ca este gresit! Dar oare chiar nu merita un astfel de sacrificiu (desi nu il consider un sacrifciu....mai degraba o nou experienta)? Ce am avea de pierdut? M-ai nimic, ba din contra cred ca am avea numai de castigat, am reusi sa intelegem altfel lucuri si am avea parte de unele surprize placute! Cred ca am descoperi unele lucuri de care in mod inconstient ne-am privat sufletul sau mintea! Asa ca haideti sa doboram aceasta bariera si sa vedem ce va urma.......in cele din urma Cineva nu "doarme" acolo sus!

A.
Ps. Cartea mai sus mentionata, "Conversatii cu Dumnezeu" de Neale Donald Walsch vine ca o recomandare din partea mea.....pentru cei care vor sa inteleaga mai multe din ceea ce se petrece in viata lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu